Одним з провідних завдань діяльності психологічної служби педагогічного університету є підвищення психологічної культури студентів та їх професійного розвитку, тому пріоритетним напрямком роботи повинна стати розробка і впровадження у практику комплексних психолого-педагогічних засобів особистісного і професійного розвитку студентів. Серед таких ефективних засобів визначено психологічний супровід професійного розвитку студентів.
Проблема підготовки майбутніх учителів до реалізації завдань сьогодні потребує особливої уваги, оскільки проходить формування особистості. Тому надважливо мати систему якісної підготовки майбутніх педагогів і психологів.
23 квітня 2024 на факультеті історії. педагогіки та психології було проведено огляд програм особистісно-професійного розвитку для студентів Дрогобицького державного педагогічного університету. Ведучими заходу були Гриник Ірина Ярославівна, Заболоцька Світлана Ігорівна та Зимянський Андрій Романович.
Студентами було розглянуто взаємозв’язок змістових та динамічних характеристик свого особистісного та професійного становлення, виокремлено рівні ціннісної регуляції професійного становлення та розвитку залежно від особливостей рефлексії розвитку професійних здібностей і структурно- змістових особливостей ціннісної сфери. У презентації програми особистісно-професійного розвитку взяли участь студенти всіх факультетів.
Проблема підготовки майбутніх учителів до реалізації завдань сьогодні потребує особливої уваги, оскільки проходить формування особистості. Тому надважливо мати систему якісної підготовки майбутніх педагогів і психологів.
23 квітня 2024 на факультеті історії. педагогіки та психології було проведено огляд програм особистісно-професійного розвитку для студентів Дрогобицького державного педагогічного університету. Ведучими заходу були Гриник Ірина Ярославівна, Заболоцька Світлана Ігорівна та Зимянський Андрій Романович.
Студентами було розглянуто взаємозв’язок змістових та динамічних характеристик свого особистісного та професійного становлення, виокремлено рівні ціннісної регуляції професійного становлення та розвитку залежно від особливостей рефлексії розвитку професійних здібностей і структурно- змістових особливостей ціннісної сфери. У презентації програми особистісно-професійного розвитку взяли участь студенти всіх факультетів.