МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ З НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН:
- Останнє оновлення: 2024
- Програма з дисципліни «ДИФЕРЕНЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ» 2023
- Силабус з дисципліни «ДИФЕРЕНЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ» 2023
- Тематика практичних занять з дисципліни
- Індивідуальні завдання
- Завдання для поточного контролю (тести 1)
- Завдання для поточного контролю (тести 2)
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
Анотація до Диференційної психології:
Навчальна дисципліна «Диференційна психологія» є нормативною для здобувачів вищої освіти спеціальності 053 Психологія.
Потреба розгляду індивідуальних відмінностей між людьми продиктована як теоретичним, так і прикладним значенням даної проблеми. Теоретично, вищезазначене підтверджується тим, що будь-яка загальнопсихологічна закономірність знаходить своє реальне втілення в індивідуально-модифікованих формах, тобто “в жодному розділі психології не можна принципово відволікатися від питань про індивідуальні відмінності…”, – писав Б. Теплов. Навчання і виховання, профорієнтація і профвідбір, ефективність професійної діяльності пов’язані з урахуванням індивідуальних особливостей людини.
- Програма з дисципліни «АРТТЕРАПІЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «АРТТЕРАПІЯ»
Діагностичний інструментарій з АРТТЕРАПІЇ:
Анотація до курсу:
Арт-терапія є однією з основних форм практичного застосування професійних можливостей психолога шляхом використання арт-терапевтичних технік з метою надання клієнтам необхідної психотерапевтичної допомоги. Тому навчальний курс арт-терапії займає чільне місце серед дисциплін практичної підготовки фахівця-психолога.
В основі програми лежить поєднання двох основних принципів: принципу ступеневості та єдності теоретичної і практичної підготовки. Перша та друга теми програми складають першу ступінь арт-терапевтичної підготовки, що є необхідним для підготовки арт-терапевта. Друга ступінь (третя-сьома теми) забезпечує поглиблену підготовку спеціаліста-арт-терапевта. Окрім двох основних принципів, у програмі закладено також принцип відносної автономності кожної теми програми.
Навчальний курс включає загальні проблеми та основні теоретичні підходи в арт-терапії; основні фактори психотерапевтичного впливу в індивідуальній та груповій арт-терапії, особливості арт-терапевтичної роботи з клієнтами різних вікових категорій та з різними категоріями клієнтів.
Метою вивчення даного курсу є навчити студентів здійснювати підбір відповідних технік арт-терапії у роботі з клієнтами різних вікових категорій, з різноманітними психічними, психологічними і соціальними проблемами та проводити арт-терапевтичний процес.
- Програма з дисципліни «ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ»
- Таблиця вікових періодів
- Діагностика вікових періодів
ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ:
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ»
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «ГЕНДЕРНА ПСИХОЛОГІЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ГЕНДЕРНА ПСИХОЛОГІЯ»
Анотація до курсу:
Предметом «Гендерної психології» є вивчення особливостей психіки, які пов’язані зі статтю (порівняльна характеристика чоловіка і жінки, психологія чоловіка, психологія жінки, гендерна соціалізація, психологія гендерних стосунків).
Метою викладання навчальної дисципліни «Гендерна психологія» є забезпечення системи психологічних знань та практичних вмінь щодо діяльності психолога у різноманітних сферах його практичної діяльності. У процесі засвоєння навчального матеріалу студенти отримують знання щодо особливостей функціонування людини як статевої істоти через призму соціально-психологічних знань. Ознайомлення з основами гендерної психології надасть змогу майбутнім спеціалістам розглядати дискусійні моменти у взаємостосунках статей не тільки з позиції прав жінок чи чоловіків, а, передусім, з позиції паритету, прав і можливостей гендеру. Гендерна психологія включає аналіз концептуальних підходів і досліджень, що стосуються засвоєння гендерних ролей, їх характеру в сім’ї та соціумі. Зміст дисципліни орієнтує психологів на практичну допомогу дітям, дорослим у вирішенні проблем гендерного характеру, на розвиток уміння здійснювати гендерний аналіз соціально-культурних і суспільно-економічних явищ, експертизу навчально-виховних технологій, гендерну експертизу конфліктів та життєвих криз.
- Програма з дисципліни «ДИТЯЧА ПСИХОЛОГІЯ»
- Література до дисципліни
- Індивідуальні завдання
- Завдання для самостійної роботи
- Завдання для поточного контролю
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Методичні матеріали до семінарських занять з дисципліни «ДИТЯЧА ПСИХОЛОГІЯ»
Анотація до курсу: Психологія дитяча – важливий розділ вікової психології, який розкриває закони, закономірності і механізми особистісного, інтелектуального, соціального та емоційно-вольового розвитку дитини. Її вивчення є важливим етапом оволодіння студентами – майбутніми вихователями – психологічними знаннями та професійними уміннями для ефективної організації розвитку, виховання та навчання дітей. Ставлення до дитини як до особистості, знання закономірностей її психічного життя, вікових новоутворень, кризових періодів розвитку – ключові передумови довірливих стосунків з нею, компетентного виховного процесу. Вивчення навчальної дисципліни ”Психологія дитяча” спрямоване на ознайомлення студентів із самоцінністю та значущістю кожного вікового періоду психічного розвитку дитини. У цьому контексті основні розділи розкривають як теоретичні основи дитячої психології, так і уміння використовувати основні методологічні підходи до вивчення дитини конкретного вікового періоду, спираючись на основні лінії її психічного розвитку.
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «ДІЯЛЬНІСТЬ СЛУЖБИ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ»
- Програма з дисципліни «ДІЯЛЬНІСТЬ СЛУЖБИ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Методичні матеріали до практичних занять з дисципліни «ДІЯЛЬНІСТЬ СЛУЖБИ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ»
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ДІЯЛЬНІСТЬ СЛУЖБИ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ»
Анотація до курсу:
Психологічна допомога набуває особливого значення в умовах підвищеної стресогенності середовища та зниження можливості повноцінного міжособистісного спілкування. Проте очні психологічні консультації в міру певних причин можуть бути недоступними в будь-який момент часу. Служба Телефонної Екстреної Психологічної Допомоги (ТЕПД) під загальною назвою «Телефон довіри» (ТД) відіграє суттєву роль у наданні психологічної допомоги людям, які потребують її терміново, але не мають змоги приїхати до психолога чи оплатити його консультацію, або ж прагнуть анонімності.
Мета навчальної дисципліни «Діяльність служби «Телефон довіри» – забезпечення майбутніх психологів теоретичними знаннями про діяльність служби «Телефону довіри» та практичними навичками з надання екстренної психологічної допомоги по телефону.
Результати навчання: знати особливості функціонування та напрями роботи служби «Телефон довіри», специфіку психологічної допомоги по телефону, психотехнічні аспекти телефонного консультування; визначати, аналізувати та пояснювати заявлену клієнтом проблему під час бесіди, ідентифікувати проблему; розробляти алгоритм допомоги клієнту відповідно до запиту; обирати адекватну тактику ведення телефонної бесіди відповідно до типу дзвінка абонента; демонструвати уміння ведення консультативного телефонного діалогу відповідно до запиту в умовах обмеженого часу.
Компетентності: при вивченні навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти набувають здатність застосовувати набуті знання у практичних ситуаціях професійної діяльності; приймати обґрунтовані рішення; генерувати нові ідеї (креативність); діяти на основі етичних міркувань (мотивів); володіти професійними навиками та техніками, складати та реалізовувати план консультативного процесу з урахуванням специфіки запиту та індивідуальних особливостей клієнта, встановлювати ефективність власних дій.
- ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ЧАС КАРАНТИНУ 1
- ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ЧАС КАРАНТИНУ 2
- Програма з дисципліни «ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ»
- Програма з дисципліни «ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
Анотація до курсу:
-
План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «ІСТОРІЯ ПСХОЛОГІЇ»
- Програма з дисципліни «ІСТОРІЯ ПСХОЛОГІЇ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Методичні матеріали до практичних занять з дисципліни «ІСТОРІЯ ПСХОЛОГІЇ»
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ІСТОРІЯ ПСХОЛОГІЇ»
Анотація до курсу:
На сучасному етапі розвитку освіти, коли існує тенденція її психологізації, навчальна дисципліна «Історія психології» набуває все більш актуального значення. Вона спрямована на збагачення і поглиблення психологічних знань майбутнього психолога, підвищення рівня його психологічної та професійної компетентності.
Мета навчання: забезпечення студентів знаннями про історію зародження та розвитку різноманітних теоретичних та емпіричних підходів, теорій, напрямів психології як самостійної науки. Вивчення шляху становлення психології як науки допомагає зрозуміти її сутність, виявити вихідні позиції, оцінити новизну й усвідомити її історичний сенс.
Результати навчання: знати предмет історії психології у різні історичні епохи, основні етапи становлення історії психології, методи історії психології, напрямки психології та їх становлення у різні історичні епохи; формулювати проблему, яка розглядається; володіти процедурою роботи з першоджерелами; вміти правильно аналізувати та синтезувати реферовані праці; об’єктивно оцінювати та сприймати погляди різних науковців на розуміння психологічних проблем; порівнювати різноманітні погляди щодо предмету психології у різні історичні епохи; аналізувати сучасні напрямки у психології.
Компетентності: при вивченні навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти набувають здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом психології; здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ; здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків; здатність самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати психологічну інформацію з різних джерел; здатність до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку; цінувати та поважати різноманітність та мультикультурність.
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни з дисципліни «КОРЕКЦІЙНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНІ СЛУЖБИ»
- Програма з дисципліни «Корекційно-реабілітаційні служби»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Програма з дисципліни «МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ В ПСИХОЛОГІЇ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ В ПСИХОЛОГІЇ»
- Словник для навчальної дисципліни
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «МЕТОДОЛОГIЯ I ОРГАНIЗАЦIЯ НАУКОВИХ ДОСЛIДЖЕНЬ В ПСИХОЛОГIЇ»
- Література до дисципліни
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку)
- Словник основних понять з дисципліни «МЕТОДОЛОГIЯ I ОРГАНIЗАЦIЯ НАУКОВИХ ДОСЛIДЖЕНЬ В ПСИХОЛОГIЇ»
- Бірта Г. О. МЕТОДОЛОГІЯ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ (навчальний посібник)
- Зацерковний В.І. МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ (навчальний посібник)
- Рябоконь Н.В. Основы методологии научного исследования (лекции)
- Програма з дисципліни «СУЧАСНІ НАПРЯМИ ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «СУЧАСНІ НАПРЯМИ ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ»
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни
- Програма з дисципліни «Організація психологічної служби»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Організація психологічної служби»
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «Організація та зміст спеціальної психологічної допомоги»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Організація та зміст спеціальної психологічної допомоги»
Анотація до курсу:
- Робоча програма з дисципліни «ОСНОВИ ДЕФЕКТОЛОГІЇ ТА ЛОГОПЕДІЇ» (Психологія)
- Робоча програма з дисципліни «ОСНОВИ ДЕФЕКТОЛОГІЇ ТА ЛОГОПЕДІЇ» (Практична психологія)
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з курсу
- Завдання для самостійної роботи
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю
- Конспекти лекцій з дисципліни «Основи дефектології та логопедії»
- Словник з дисципліни «Основи дефектології та логопедії»
- Програма з дисципліни «ОСНОВИ КЛІНІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ОСНОВИ КЛІНІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ»
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «ОСНОВИ ПСИХОКОРЕКЦІЇ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ОСНОВИ ПСИХОКОРЕКЦІЇ»
- Лабораторні заняття
Анотація до курсу:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни
- Програма з дисципліни «ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ»
- Лабораторні заняття
- ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ. Методичні рекомендації до практичних занять
Анотація до курсу:
- Оновлений план дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни
- Програма з дисципліни «ОСНОВИ ПСИХОТЕРАПІЇ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ОСНОВИ ПСИХОТЕРАПІЇ» Гриф МОН
Анотація до курсу:
- ОПИС навчальної дисципліни «Патопсихологічна діагностика дітей з вадами розвитку»
- Програма з дисципліни «Патопсихологічна діагностика дітей з вадами розвитку»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Патопсихологічна діагностика дітей з вадами розвитку»
Анотація до курсу:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «ПАТОПСИХОЛОГІЯ»
- Програма з дисципліни «ПАТОПСИХОЛОГІЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ПАТОПСИХОЛОГІЯ»
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика лабораторних занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ»
Анотація до курсу:
Сучасний етап розвитку освітньої системи пов’язаний з пошуком психологічних основ оптимізації навчання, виховання та розвитку особистості. Розв’язання цього завдання пов’язується з активною взаємодією науки і практики, втіленням її нових досягнень у діяльність закладів освіти. З огляду на це серед низки завдань підготовки майбутніх психологів до фахової діяльності виокремлюють готовність до психологічної допомоги вчителям і вихователям в організації освітнього процесу, роботу з підвищення рівня їх психологічної культури, а також психологічну підтримку та психолого-педагогічний супровід суб’єктів освітнього процесу.
- Програма з дисципліни «Педагогічна та професійна психологія»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Педагогічна та професійна психологія»
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «ПЕНIТЕНЦIАРНА ПСИХОЛОГIЯ»
- Література до дисципліни
- Перелік тем семінарських занять
- Індивідуальні завдання та самостійна робота
- Завдання для підсумкового контролю (заліку)
- «ПЕНIТЕНЦIАРНА ПСИХОЛОГIЯ: методичні рекомендації до семінарських занять»
- Димитров А.В «Основы пенитенциарной психологии»
- Бовин Б.Г. «РАБОЧАЯ КНИГА ПЕНИТЕНЦИАРНОГО ПСИХОЛОГА»
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни
- Програма з дисципліни «ПОЛІТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ПОЛІТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ»
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «ПОРІВНЯЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ 2023»
- Силабус з дисципліни «ПОРІВНЯЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ 2022»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ПОРІВНЯЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ»
Анотація до курсу:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЄВОГО ТА СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ»
- Робоча програма з дисципліни «ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЄВОГО ТА СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з курсу
- Завдання для самостійної роботи
- Завдання для поточного контролю (тести
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю
- Тематика лекцій»
- Конспекти лекцій з дисципліни «ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЄВОГО ТА СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ»
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «Практикум з психокорекцiї»
- Програма з дисципліни «Практикум з психокорекцiї»
- Література до дисципліни
- Тематика практичних занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Практикум з психокорекцiї»
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «Практикум з психології»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку)
- Тематика лекцій
- Загальна психологія. ЛАБОРАТОРНИЙ ПРАКТИКУМ.
Анотація до курсу:
-
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни
- Програма з дисципліни «Практикум з розвитку емоцiйної сфери особистостi»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни<
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Практикум з розвитку емоцiйної сфери особистостi»
Блок 1. Додаткова теоретична інформація з дисципліни:
- Носенко Е.Л. курс лекцій з вибіркової дисципліни «ТЕОРІЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ»
- КУЗНЄЦОВ М.А. Монографія: «ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ЧИННИК ПСИХОЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ІСПИТУ»
- Андреева И. Н. Монография: «ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ КАК ФЕНОМЕН СОВРЕМЕННОЙ ПСИХОЛОГИИ»
- Ильин Е.П. Учебное пособие: «ЭМОЦИИ И ЧУВСТВА
Блок 2.Електронно-методичне забезпечення курсу у презентаційних файлах:
Блок 3.Матеріал для забезпечення практичних занять з курсу:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни
- Програма з дисципліни «Профiлактика гандикапiзму»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни
Анотація до курсу:
Значно більшою та суспільно значущою є проблема ставлення соціуму до людей з обмеженими можливостями, їх особисте сприйняття своєї неповноцінності. Саме це і є проблемою гандикапізму.
Метою вивчення навчальної дисципліни «Профілактика гандикапізму» — формування у студентів бачення та розуміння суспільних процесів; вміння використовувати активні соціально-психологічні методи психологічної корекції, які передбачають дискримінацію, наявність упереджень та установок, що характеризується негативним ставленням до людей із особливими потребами та до людей з ознаками іншості, «чужих»; упроваджути ці методи в практичній діяльності психолога; реалізовувати навички толерантності у налагодженні стосунків з людьми.
-
- Програма з дисципліни «ПРОФІЛАКТИКА І КОРЕКЦІЯ ВІДХИЛЕНЬ У ПОВЕДІНЦІ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Індивідуальні завдання
- Завдання для поточного контролю
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Програма колоквіуму
Анотація до курсу:
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Індивідуальні завдання
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- ПСИХОДІАГНОСТИКА: методичні матеріали до лабораторних занять
Діагностичний інструментарій з ПСИХОДІАГНОСТИКИ:
- Методи психодіагностики
- PEN Айзенк
- TIPI
- Айзенк коло
- Біографічний метод
- Велика 5
- Діагностика особистості
- Кодування профілю ММРІ
- М-дика діагностики відхилень в інтелектуальному розвитку молодших школярів (1)
- М-дика діагностики видів самооцінки (2)
- М-дика діагностики самооцінки (3)
- М-дика Дембо-Рубінштейна (4)
- М-дики діагностики волі (5)
- Міні-мульт (6)
- Моделі інтелекту (7)
- Орієнтаційна анкета Басса (8)
- ОТеЦ (9)
- Пакет методик для психологічного супроводу школяра (10)
- Рокіч ЦО (11)
- Тест Вандерліка — 93 (12)
Анотація до курсу:
Навчальна дисципліна «Психодіагностика» є однією з основних форм застосування професійних можливостей психолога шляхом використання дослідницьких методів, зокрема методик та тестів. Психодіагностична діяльність є фундаментальною – часто початковою та кінцевою у роботі практичного психолога та невід’ємною складовою професіоналізму психолога.
Метою навчального курсу «Психодіагностика» є забезпечення психологічних знань та практичних вмінь здійснення психодіагностичної діяльності як складової професійної діяльності психолога у сфері практичної психології.
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ ВПЛИВУ» (ПРОДОВЖЕННЯ)
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ ВПЛИВУ»
- Програма з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ ВПЛИВУ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Індивідуальні завдання
- Завдання для поточного контролю
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- ІНФОРМАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ ДО ЛЕКЦІЙ З «ПСИХОЛОГІЇ ВПЛИВУ»
Анотація до курсу: Категорія впливу – фундаментальна не лише в теоретичній психології, але й в майбутній професійній діяльності психологів, відмітна риса якої – впливати на людей (через групові тренінги, психотерапію, ділові ігри, навчання методам управління, ділового спілкування тощо). Отже, навчальна дисципліна, що вивчає вплив, який людина здійснює на переконання, настановлення та поведінку інших людей, допоможе зрозуміти суть і процес здійснення психологічного впливу, його види, познайомитися зі способами та стратегіями впливу, виявити психологічні особливості особистості, які сприяють здійсненню впливу і навпаки, схильності до сприйнятливості соціального впливу (міжособистісного чи групового); визначити, у яких ситуаціях людина дозволяє, щоб на неї впливали інші.
- Програма з дисципліни «Психологія інформаційних воєн»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Психологія інформаційних воєн»
Анотація до курсу:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни
- Програма з дисципліни «Психологiя життєвих криз та кризове консультування»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни»
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Психологiя життєвих криз та кризове консультування»
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ З ДИСЦИПЛІНИ:
- Програма з дисципліни «Психологія залежної поведінки»
- Література до дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Методичні рекомендації
до семінарських занять з дисципліни «Психологія залежної поведінки» - Словник основних понять з дисципліни «Психологія залежної поведінки»
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «Психологiя сiмейного виховання»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Психологiя сiмейного виховання»
Анотація до курсу:
Дитина і сім’я взаємопов’язані й взаємозалежні частини одного цілого. Дитина бере від сім’ї все необхідне для її зростання й розвитку. У свою чергу, сім’я отримує від дитини те, що, відповідно, потрібне для неї. Будь-які зміни, які відбуваються у функціонуванні сім’ї, впливатимуть на всіх її членів і передовсім на розвиток дитини. Діти гостро реагують на зміни в сім’ї. Вони особливо чутливі до оцінювання з боку дорослих, їхньої позиції стосовно них, до станів матері й батька і зазвичай швидко реагують на зміни стереотипів у повсякденному житті. Найбільш гостро діти переживають у випадках порушення контакту з батьками, відсутності тепла й турботи з боку батьків, розлучення, відмови від дитини, а також за наявності вираженого внутрісімейного конфлікту, що впливає на характер дитячо-батьківських взаємин. Таким чином, позитивне спілкування з батьками — найважливіший фактор нормального психологічного розвитку дитини. Безперечно, вивчення специфіки розвитку, поведінки дитини повинно відбуватись у сімейному контексті. Саме сімейний підхід дозволить дослідити етимологію особистісних порушень у дитини, виробити чіткі критерії для виявлення дитячо-батьківських конфліктів, оцінювання порушень ролей «материнства» і «батьківства», впливу дитини на батьків і функціонування сім’ї в цілому, а також оцінити баланс інтеграційних і дезінтеграційних процесів сімейного життя
Мета навчання: забезпечення студентів знаннями про психологію сім’ї як соціально-психологічне явище, сутність, принципи, стилі, типи та моделі сімейного виховання, доцільні шляхи i засоби сімейного виховання дітей різного віку, статі, з особливими потребами та сформувати у студентів певні вміння i навички психологічного супроводу та консультування батьків з питань психології сімейного виховання.
Результати навчання: використовувати різноманітні методики діагностування сімей; аналізувати життєві ситуації з подальшим визначенням варіантів поведінки батьків та дітей; створювати та випробовувати на практиці стратегії та моделі виховного впливу, які визначаються потребами родини та громади; консультувати батьків з питань сімейної психології та педагогіки; підвищувати рівень педагогічної культури батьків, враховуючи їхній загальний розвиток, активність, різноманітні інтереси; визначати межі своєї компетентності як психолога, взаємодіючи з іншими спеціалістами сфери психічного здоров’я.
Компетентності: при вивченні навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти набувають здатність до систематизації, закріплення та розширення теоретичних знань та вироблення практичних вмінь з питань психології сім’ї та сімейного виховання; розуміння еволюції шлюбно-сімейних відносин; розкриття особливостей життєвого циклу сім’ї та закономірностей її динаміки; висвітлення чинників та концепції дестабілізації шлюбно-сімейних відносин; розуміння ролі батьків та інших членів родини у формуванні особистості дитини; врахування особливостей статевої ідентифікації хлопчиків i дівчаток у сімейному вихованні; здатність надання адекватної психологічної допомоги з питань сімейного виховання та гармонізації дитячо-батьківських взаємин.
- Програма з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ КОНФЛІКТУ»
- Література до дисципліни)
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Тематика лекцій
- Методичні рекомендації з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ КОНФЛІКТУ»
- Конспекти лекцій з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ КОНФЛІКТУ» Теми 1-12
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ»
Анотація до курсу:
-
- Програма з дисципліни «Психологія постравматичного стресу і ПТСР»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Психологія постравматичного стресу і ПТСР»
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ З ДИСЦИПЛІНИ:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни
- Програма з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ ПРАЦІ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ ПРАЦІ»
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «Психологія професійної кар’єри»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Психологія професійної кар’єри»
Анотація до курсу:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни
- Програма з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ»
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «Психологічна допомога дітям, що зазнали насильства»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Психологічна допомога дітям, що зазнали насильства»
Анотація до курсу:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «Психологічний супровід дітей з вадами мовлення»
- Робоча програма з дисципліни «Психологічний супровід дітей з вадами мовлення»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з курсу
- Завдання для самостійної роботи
- Завдання для поточного контролю (тести
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю
- Тематика лекцій»
- Конспекти лекцій з дисципліни «Психологічний супровід дітей з вадами мовлення»
- Програма з дисципліни «Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами»
Анотація до курсу:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни
- Програма з дисципліни «Психологічний супровід інклюзивної освіти»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни
Анотація до курсу:
Психологічний супровід дитини в системі інклюзивної освіти – не тільки актуальне завдання освітньої галузі, важливий напрям її розвитку, але й значущий складник модернізації змісту професійної підготовки майбутніх психологів, педагогів, соціальних працівників з урахуванням тенденції інтеграції їхньої співдії для забезпечення оптимального життєздійснення особистості з особливими освітніми потребами.
У процесі засвоєння навчального матеріалу студенти отримують знання щодо формування усвідомленого розуміння основних положень психологічного супроводу інклюзивної освіти, вироблення навичок роботи в команді під час навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, забезпечення досконалого володіння стратегіями взаємодії з батьками дітей з вадами психофізичного розвитку, формування навичок диференційованого викладання та оцінювання досягнень дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти.
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОБОТИ З ПОЧУТТЯМИ ТА ПОВЕДІНКОВИМИ ПРОБЛЕМАМИ» (ПРОДОВЖЕННЯ)
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОБОТИ З ПОЧУТТЯМИ ТА ПОВЕДІНКОВИМИ ПРОБЛЕМАМИ»
- Програма з дисципліни «ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОБОТИ З ПОЧУТТЯМИ ТА ПОВЕДІНКОВИМИ ПРОБЛЕМАМИ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Індивідуальні завдання
- Завдання для поточного контролю
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇЇ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
Анотація до курсу: Вивчення навчальної дисципліни має на меті надати майбутньому психологу знання основних концептуальних підходів до психологічної допомоги особистості у ситуації виникнення проблем емоційного і поведінкового характеру. Йдеться про теоретичне підґрунтя та технологічну процедуру роботи з почуттями та поведінковими проблемами клієнта, зокрема, загальні підходи до пояснення їх детермінації та основні психотехнічні прийоми, а також сформовані вміння їх адекватного використання при визначені змісту психологічної допомоги клієнту.
- SYLLABUS
«PSYCHOLOGICAL-PEDAGOGICAL EXAMINATION» - Програма з дисципліни «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Тексти лекцій з дисципліни «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА» (Галян О.І.)
- Методичні рекомендації з дисципліни «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА» (Галян О.І.)
ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «ПСИХОСОМАТИКА»
- Програма з дисципліни «ПСИХОСОМАТИКА»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Програма заліку
- Завдання для підсумкового контролю (заліку)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ПСИХОСОМАТИКА»»
Анотація до курсу:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «ПСИХОТЕРАПІЯ ОСІБ З ОБМЕЖЕННЯМИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ»
- Програма з дисципліни «ПСИХОТЕРАПІЯ ОСІБ З ОБМЕЖЕННЯМИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Тематика лекцій
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «Реабілітаційна психологія»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Тематика лекцій
- Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Реабілітаційна психологія»
- Конспекти лекцій з дисципліни «Реабілітаційна психологія»
Анотація до курсу:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «Сімейне консультування»
- Програма з дисципліни «Сімейне консультування»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання)
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Методичні матеріали до практичних занять з дисципліни «Сімейне консультування»
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Сімейне консультування»
Анотація до курсу:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ»
- Програма з дисципліни «СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Конспекти лекцій СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ Курс лекцій Частина 1
- Конспекти лекцій СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ Курс лекцій Частина 2
- Програма з дисципліни «СПЕЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «СПЕЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ»
- Каут Н. Методичні матеріали до практичних занять з дисципліни «ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ»
Анотація до курсу:
- План дистанційного відпрацювання занять на час карантину з дисципліни «Сучаснi методи психологiчного тренiнгу»
- Програма з дисципліни «Сучаснi методи психологiчного тренiнгу»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (заліку; екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Сучаснi методи психологiчного тренiнгу»
Анотація до курсу:
- Програма з дисципліни «ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ»
Анотація до курсу:
Юридична психологія є однією з основних форм практичного застосування професійних можливостей психолога у галузі суспільних відносин, що регулюються правом. Широкі аспекти пізнання особливостей юридичної практики та розробки рекомендацій щодо її удосконалення передбачають проведення комплексних досліджень юристів і психологів стосовно з’ясування характеристик численних позицій, які визначають специфіку всіх напрямів правозастосовної діяльності. Тому навчальний курс юридичної психології займає важливе місце серед дисциплін практичної підготовки фахівця-психолога.
Метою навчальної дисципліни «Юридична психологія» є забезпечення системи психологічних знань та практичних вмінь щодо діяльності психолога у сфері права. У процесі засвоєння навчального матеріалу студенти отримують знання щодо роботи юридичного психолога у слідчій, судовій, кримінальній та пенітенціарній сферах діяльності.
Важливо активізувати мисленнєву діяльність в ході психологічного аналізу юридично релевантних ситуацій, закріпити навички узагальнення юридичних фактів та виведення на їх основі психологічних закономірностей, навчитися будувати психологічний прогноз розвитку ситуації або діяльності конкретного суб’єкта, що має значення у правовому аспекті.
- Програма з дисципліни «ДІАГНОСТИКА ПРОФПРИДАТНОСТІ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Опис дисципліни (ВІЗИТКА)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ДІАГНОСТИКА ПРОФПРИДАТНОСТІ»
- Програма з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ АГРЕСІЇ»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Індивідуальні завдання
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «ПСИХОЛОГІЯ АГРЕСІЇ»
Анотація до курсу:
Метою дисципліни «Психологія агресії» є: сформувати знання про цілі, функції та види агресії, основні теорії агресії, основні детермінанти агресії; механізми становлення агресивної поведінки людини, методи психологічної діагностики агресії та агресивності.
-
- Програма з дисципліни «Психологiя здоров’я »
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Психологiя здоров’я»
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ З ДИСЦИПЛІНИ:
-
- Програма з дисципліни «Психологічна допомога в кризових та екстремальних ситуаціях»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Психологічна допомога в кризових та екстремальних ситуаціях»
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ З ДИСЦИПЛІНИ:
-
- Програма з дисципліни «Сучасні теорії глибинної психології»
- Література до дисципліни
- Тематика семінарських занять з дисципліни
- Завдання для самостійної роботи студентів
- Завдання для поточного контролю (тести)
- Індивідуальні завдання
- Завдання для підсумкового контролю (екзамену)
- Тематика лекцій
- Конспекти лекцій з дисципліни «Сучасні теорії глибинної психології»
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ З ДИСЦИПЛІНИ:
Контрольна робота В-1
Контрольна робота В-2
Контрольна робота В-3